Thursday, October 7, 2010

sinetron - lagenda budak syaiton 2

kasya tidak seperti kanak-kanak lain. dia bukan cacat atau tidak normal atau tidak hensem. dia pergi kesekolah hanya berbekal kan sebatang pensel serta sehelai buku tulis. kemiskinan bukan lagi halangan bagi kasya untuk terus belajar dan belajar. tapi..

"gua nampak lu lagi sekali kacau gadis idaman gua memang lu punya diari hidup pendek!". itulah kasya. setiap hari tidak terlepas membuat hal di sekolah. antara kesalah2 yang kerap kasya lakukan adalah tarik tudung pelajar perempuan, bermain mata dengan cikgu paling hot, ponteng kelas, letak gula2 hacks dekat cermin guru besar, lemaskan kucing dan banyak lagi. tiada seorang pelajar pun yang ingin berkawan dengan kasya kerana perangai gampangnya sebegitu rupa.

tetapi..dia mempunyai sahabat baik yang bernama.. "kasya, amacam petang ni? jadi xnak rembat durian kebun tok kamal?". ya, itu dia z atau nama panjangnya zig zag bin jumaat. mereka berdua memang tidak asing lagi dalam kampung. antara perangai2 jahat yang z pernah buat adalah pancitkan tayar motor abahnya, curi beteri remote kontrol, ke sekolah dengan tidak memakai seluar dalam dan berjalan tidak berbaju.

No comments:

Post a Comment